Levering af pladskrævende vare.
Ved leveringer kan det hænde, at der bliver konstateret skader på emballage eller ejendom, eller at adgangsveje ikke er tilstrækkelige på modtageradressen. Vi har derfor lavet denne guideline, som gør leveringen samt evt. reklamation lettere for jer og os.

Kontrol af møbler
Du bør kontrollerer, at emballage er i god stand ved modtagelsen af varen på din adresse. Hvis emballagen er skadet, anbefaler vi at du sammen med chaufføren undersøger varen og efterfølgende dokumenterer en eventuel skade ved at tage et billede af varen, samt udfylde en kundeskadeanmeldelse som sendes til Bolig Center. Du er naturligvis velkommen til at åbne emballage og foretage kontrol af varen, inden du kvitterer for modtagelsen.

Leveringstidspunkt
Levering gælder samme vilkår som når du modtager pakker fra Post Nord. Man modtager ikke en advisering inden levering, men vi sender Track og trace, så du kan spore din forsendelse

Forgæves levering
Ved forgæves levering vil din forsendelse leveres til nærmeste pakkeshop for Postnord. Efter 14 dage retuneres forsendelsen til afsender. Det er din opgave at holde øje med Track og trace

Pakkepost 
Småmøbler og boligtilbehør vil blive leveret som pakkepost til din dør, dette sker få dage efter din ordre kommer på lager. Du vil modtage en mail med et trackinglink, hvor du kan følge din leverance. Er du ikke hjemme ved levering, vil pakken blive afleveret til din nærmeste pakkeshop.

Forsendelse til udlandet (inkl. Grønland og Færøerne) og ikke brofaste øer (Bornholm undtaget)
Bolig center kan desværre ikke levere møbler til ikke-brofaste øer, dog kan levering til nærmeste færgehavn arrangeres.