Levering - Boligcenter.dk

Levering

Find svar på spørgsmål til levering

Spørgsmål og svar

Inden levering

Hvad koster levering af min ordre?

Leveringsprisen starter ved 69 kr. og vil derefter stige med 20 kr. pr. vare, der lægges i kurven.

Leveringsprisen afhænger ikke af, hvor leveringsadressen er, men derimod af antallet og størrelse på varerne. Dog gør vi opmærksom på, at vi ikke kan levere til ikke brofaste øer.

Kantstenslevering, dvs. varer som leveres på palle, koster mindst 399 kr.  Leveringstiden på pallevarer er 1-2 uger fra bestillingsdagen.

Den endelige leveringspris finder du ved checkout.

Kan jeg selv hente varer hos jer?

Det er ikke muligt selv at hente varer hos os.

Boligcenter.dk er en online webshop, der formidler salg af over 54.000 eksklusive produkter, som vi importere direkte fra forskellige producenter og som kun sælges online.

Det giver os en besparelse, som vi deler med vores kunder, og vi kan derfor tilbyde alt til bolig og have til konkurrencedygtige priser.

Flere af vores varer sendes direkte fra fjernlageret hos de forskellige samarbejdspartnere, derfor er det ikke muligt at afhente bestillinger fra vores distributionscenter i Ringe.

Kan jeg vælge en specifik leveringsdato?

Det er ikke muligt at vælge en specifik leveringsdato eller at reservere en vare på forhånd.

For at give vores kunder en ultimativ brugeroplevelse bliver de fleste bestillinger hurtigt sat i værk.

Det er derfor, at ordren sendes afsted hurtigst muligt, når du opretter en ordre hos os. Standard leveringstiden er 5-7 hverdage, med forbehold for evt. uforudsete forsinkelser.

Hvor hurtigt kan I levere min ordre?

Vores leveringstid er som udgangspunkt 5-7 hverdage.

Corona-situationen har øget vores ordre volumen samt ledt til restriktioner for arbejdere på vores lagre, hvilket i sjældne tilfælde kan medføre forsinkelser, umiddelbart leveres bestillinger dog indenfor den lovede leveringstid.

Selve leveringen

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Du vil løbende blive opdateret via e-mails og sms'er, når vi har afsendt din ordre. Har du ikke modtaget besked fra os, kan det skyldes at mail eller sms leveringer har fejlet.  Du kan dog altid følge din ordre på siden boligcenter.dk/status

Kan pakken stilles på min adresse?

Hvis det ønskes, at pakken bliver stillet på adressen, kan vores kunder udfylde en fuldmagt. Dette kan gøres via fragtselskabets hjemmeside, da det er en særaftale mellem fragtselskabet og kunden.

Hvis der ikke er en fuldmagt, og du ikke kan være hjemme på tidspunktet for leveringen, vil pakken som udgangspunkt leveres til en pakkeshop nær dig.

Du vil typisk få en sms eller en seddel i din postkasse med nærmere oplysninger om hvor du kan afhente pakken. 

Kan jeg nå at ændre leveringsadressen på min ordre?

Det kan være svært at ændre leveringsadressen på din ordre hvis den allerede er pakket og klar til afsendelse eller er på vej.

Hvis du allerede har modtaget en mail fra os med ordrestatus "Behandles" eller "afsendt", så er din ordre allerede på vej til dig og kan ikke ændres.

Hvis du har fået tilsendt pakkenummer, så vil det være hurtigst at ringe til GLS på telefon 76 33 11 11 og bede dem om at ændre leveringsadressen. Du kan også vente indtil, at vi har sendt dig pakkenummer på dine pakker, så du kan kontakte GLS efterfølgende.


Alternativt kan du kontakt os hurtigst muligt ved at udfylde formularen nederst på siden. 
For hurtigere sagsbehandling samt prioritering af din anmodning, opfordre vi dig til vælge "Annuller ordre, som ikke er leveret

Kan I sende til pakkeshop, så jeg selv kan afhente min ordre?

Vi sender alle vores varer som hjemmeleveringer, og vi kan ikke sende til specifikke pakkeshops. 

Hvis der ikke er nogen hjemme på leveringstidspunktet, vil pakken som udgangspunkt blive leveret til nærmeste pakkeshop. Det sker at pakkeshoppen er fyldt og så vælges en anden pakkeshop tæt på dig automatisk.


Du vil typisk få en sms eller en seddel i din postkasse med nærmere oplysninger om, hvor du kan afhente pakken.

Jeg var hjemme, men pakken er leveret til pakkeshop

Vi beklager, hvis fragtfirmaet ikke har været forbi adressen, selvom de skriver de har.  Da GLS blot er det firma, som levere pakker for os, kan vi ikke påvirke leveringsforløbet. Der er desværre ikke så meget, vi kan gøre, når først en pakke er leveret i en pakkeshop til afhentning. Vi kan heller ikke trække pakken tilbage.

Prøv evt. at kontakte GLS på 76 33 11 11 -  mandag til fredag kl. 8.30-20.00 og lørdag kl. 10.00-15.00 og høre årsagen og spørg, om de kan genleverer til din adresse.

Tilbyder I indbæring og montering?

Da vores produkter leveres med GLS eller som pallelevering, er det desværre ikke muligt for os at tilbyde indbæring eller montering.

Har du brug for yderligere hjælp?

Udfyld kontaktformularen. Vi bestræber os på, at kunne besvare din henvendelse indenfor 48 timer

Skriv til os

(Hurtigere sagsbehandling)
Spring ventetiden over og brug vores kontaktformular for hurtigere hjælp

CHAT

Mandag-Fredag: 09:00-14:00
Lørdag-Søndag: Lukket
Bemærk at vi ikke kan behandle
reklamationer på chatten

Kundeservice åbningstider:

Mandag05:00  - 16:00
Tirsdag:  05:00  - 16:00
Onsdag:  05:00  - 16:00
Torsdag05:00  - 16:00
Fredag:   05:00  - 16:00
Lørdag:   Lukket
Søndag:  Lukket