Nyhedsbrev
Er du på udkig efter et spændende job i detailbranchen?
Hos Boligcenter oplever vi en stigende interesse for vores produkter og søger løbende nye kollegaer, der kan levere service på højt niveau.
Som kommende medarbejder hos Boligcenter, vil du blive en del af et veletableret kundeserviceteam, der ønsker at give landets bedste service til vores mange kunder.
Vi tilbyder en selvstændig stilling, med hjælpsomme kollegaer og godt arbejdsmiljø hvor du sammen med resten af dit team forventes at skabe resultater, som kan ses og mærkes.
Opgaverne i kundeservice har altid kunden i centrum og foregår via telefon og mail. Du skal være en stærk kommunikator i både skrift og tale, og du skal kunne formidle til tider kompleks information til både kunder og kollegaer.
Du vil have gode muligheder for faglig og personlig udvikling, samt en travl hverdag med mange forskellige opgaver, med korte beslutningsveje og stor indflydelse.
Vi forventer at du kan give god kundeservice og gerne vil gøre lidt ekstra for at sikre, at vores kunder altid er tilfredse og får den service, de har brug for.
Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af:
• Besvare e-mails fra vores danske kunder. Dette udgør størstedelen af opgaverne.
• Kontakt med kunder og forhandlere vedrørende ordrer, returnering, reklamationer og produktforespørgsler.
Vi forventer at du:
• Taler og forstår dansk og engelsk
• Skriver velformuleret på dansk
• Er hurtig på tasterne
• Kan arbejde selvstændigt og pligtopfyldende under frihed
Opstart: Hurtigst muligt
Arbejdssted: Odense
Ledige stillinger: 3
Ansøgningsfrist: 1. August 2024
Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Der vil være perioder i højsæsonen hvor der kan blive behov for weekendarbejde. Skulle du have lyst til at lægge op til timer i dele eller en hel weekend, er du dog også frit stillet til det.
Vi kigger løbende ansøgningerne igennem, så send gerne din ansøgning samt CV snarest muligt til job@boligcenter.dk