For levering inden jul anbefales det at bestille inden 11. december. Vær opmærksom på de oplyste leveringstider på produktsiderne, så du kan planlægge dine julegavekøb bedst muligt.
Nyhedsbrev
For at give vores kunder en ultimativ brugeroplevelse bliver de fleste bestillinger hurtigt sat i værk via vores automatiserede ordresystem, og vi behandler ordrer få minutter efter, at de er oprettet.
Hvis du allerede har modtaget en mail fra os med ordrestatus "Behandles" eller "Afsendt", så er din ordre enten pakket og klar til afsendelse eller også er den allerede afsendt og vi kan derfor, som udgangspunkt, ikke nå at stoppe den.
Du kan i dette tilfælde nægte modtagelse af pakkerne ved fragtfirmaet inden eller ved levering, skriv til os lige så snart at du har nægtet modtagelse, så vil vi efterfølgende annullere din ordre og refundere din betaling.
Hvis din ordre ikke er afsendt endnu, kan du kontakte os via chatten og vælge "Efter køb" > "Annullering af ordre".
Det er desværre ikke muligt for vores kunder eller os at ændre i ordrer, der er bestilt. Det er fordi en ordre sendes afsted hurtigst muligt, når du opretter den hos os.
Det er derfor ikke muligt at fjerne eller tilføje en eller flere varer, når ordrebestillingen er gennemført.
Hvis du ikke ønsker at modtage ordren, har du mulighed for at nægte modtagelsen af ordren. Det kan du læse nærmere om i ovenstående punkt "Jeg har ikke modtaget min ordre, kan jeg nå at annullere min bestilling?".
Vi har ikke mulighed for at samle flere ordrer til en ordre.
Dette skyldtes primært, at ordrerne bliver sat i gang med det samme, så vores kunder kan modtage deres ordrer hurtigst muligt.
Du har mulighed for at fortryde dit køb i op til 14 dage efter, at du har modtaget varen. Bemærk at udgifterne til returnering af varer påhviler kunden.
Vi vil såfremt alle betingelser er opfyldt kunne kreditere din betaling, når vi har modtaget varen. Manglende original emballage kan udgøre en værdiforringelse. For at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art.
Ved afhentning skal varen være i samme stand, som da du modtog den, hvilket også betyder, at varen skal være adskilt, usamlet og indpakket forsvarligt som ved modtagelse.
Fragtfirmaet afhenter kun fra hoveddøren på leveringsadressen, såfremt andet ikke er oplyst.
Vi tilbyder 2 muligheder for returnering. I begge tilfælde, er du nødt til at give os besked ved at følge vores anvisninger. Når du sender varen retur til os uden at give besked, kan du risikere, at vi ikke er opmærksomme på din anmodning om retur.
NB: Hvis du ønsker selv at returnere din ordre til os, skal dette ske uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.
Åbn chatten og vælg 'Efter køb' > 'Annullering af ordre', så vender vi hurtigt tilbage med instruktioner om, hvordan varen skal returneres. Hvis du allerede har modtaget instruktioner om at bestille en pakkelabel eller afhentning, kan dette gøres her via dette link
Hvis du ønsker at bestille pakkelabels/afhentning igennem os, bedes du venligst angive antallet af pakker, der sendes retur. Prisen for bestillingen af dette, kan variere afhængigt af flere faktorer.
Vi beklager, hvis fragtfirmaet ikke har hentet din pakke.
For at vi kan hjælpe dig videre, bedes du venligst kontakte os via mail eller gennem chatten ved at vælge "Andet" > "Skriv til kundeservice"
Udfyld kontaktformularen. Vi bestræber os på, at kunne besvare din henvendelse indenfor 48 timer
Mandag: 07:00 - 16:00
Tirsdag: 07:00 - 16:00
Onsdag: 07:00 - 16:00
Torsdag: 07:00 - 16:00
Fredag: 07:00 - 15:00
Lørdag: Lukket
Søndag: Lukket