Retur & Fortrydelse

Ændring og Fortrydelse af ordre

Find svar på spørgsmål til ændring af ordre og fortrydelse af køb

Spørgsmål og svar

Jeg har ikke modtaget min ordre, kan jeg nå at annullere min bestilling?

For at give vores kunder en ultimativ brugeroplevelse bliver de fleste bestillinger hurtigt sat i værk via vores automatiserede ordresystem, og vi behandler ordrer få minutter efter, at de er oprettet.

Hvis du allerede har modtaget en mail fra os med ordrestatus "Behandles" eller "afsendt", så er din ordre enten pakket og klar til afsendelse eller også er den allerede afsendt og vi kan derfor, som udgangspunkt, ikke nå at stoppe den.

Du kan i dette tilfælde blot nægte modtagelse af pakkerne inden eller ved levering,  skriv til os lige så snart at du har nægtet modtagelse, så vil vi efterfølgende annullere din ordre og refundere din betaling.

Hvis din ordre ikke er afsendt endnu, kan du kontakte os ved at udfylde formularen nederst på siden.
For hurtigere sagsbehandling og prioritering af dit ønske om annullering af din ordre, opfordrer vi dig til at vælge "Annullerer ordre, som ikke er leveret

Kan jeg nå at ændre i min ordre?

Det er desværre ikke muligt for vores kunder eller os, at ændre i ordre, der er bestilt. Det er fordi ordren sendes afsted hurtigst muligt, når du opretter den hos os. 

Det er derfor ikke muligt at fjerne eller tilføje en eller flere varer, når ordrebestillingen er gennemført. 

Hvis du ikke ønsker at modtage ordren, har du mulighed for at nægte modtagelse af ordren. Det kan du læse nærmere om i ovenstående punkt. 

Kan jeg få mine ordre samlet til en ordre?

Vi har ikke mulighed for at samle flere ordre til en ordre. 

Dette skyldtes primært, at ordrene bliver sat i gang med det samme, så vores kunder kan modtage deres ordre hurtigst muligt. 

Jeg har modtaget mine varer og ønsker at fortryde mit køb

Du har mulighed for at fortryde dit køb i op til 14 dage efter, at du har modtaget varen. Bemærk at udgifterne til returnering af varer påhviler kunden.

Vi vil såfremt alle betingelser er opfyldt kunne kreditere din betaling, når vi har modtaget varen. Manglende original emballage kan udgøre en værdiforringelse. For at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art.

Ved afhentning skal varen være i samme stand, som da du modtog den, hvilket også betyder, at varen skal være adskilt, usamlet og indpakket forsvarligt som ved modtagelse.

Fragtfirmaet afhenter kun fra hoveddøren på leveringsadressen, såfremt andet ikke er oplyst. 

Vi tilbyder 2 muligheder for returnering. I begge tilfælde, er du nødt til at give os besked ved at følge vores anvisninger.  Når du sender varen retur til os uden at give besked, kan du risikere, at vi ikke er opmærksomme på din retur anmodning.

NB: Hvis du ønsker selv at returnere din ordre til os, skal dette ske uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.

Udfyld venligst denne returformular eller bestil pakkelabel/afhentning på siden her via dette link

Hvis du ønsker at bestille pakkelabels/afhentning igennem os, bedes du venligst angive antallet af pakker, der sendes retur. Prisen for bestillingen af dette, kan variere af flere faktorer. 

Har du brug for yderligere hjælp?

Udfyld kontaktformularen. Vi bestræber os på, at kunne besvare din henvendelse indenfor 48 timer

Skriv til os

(Hurtigere sagsbehandling)
Spring ventetiden over og brug vores kontaktformular for hurtigere hjælp

CHAT

Mandag-Fredag: 10:00-15:00
Lørdag-Søndag: Lukket
Bemærk at vi ikke kan behandle
reklamationer på chatten

Kundeservice åbningstider:

Mandag07:00  - 16:00
Tirsdag:  07:00  - 16:00
Onsdag:  07:00  - 16:00
Torsdag07:00  - 16:00
Fredag:   07:00  - 15:00
Lørdag:   Lukket
Søndag:  Lukket